søndag den 30. oktober 2011

Halloween Tema!

Hej i skønherlige mennesker derude! :D
Halloween er lige på trapperne, og derfor har jeg valgt at dele 3 online butikker med jer, som kan gøre jeres Allehelgenesaften liiige en tand federe!.

Ebay
De fleste af jer kender nok godt Ebay i forvejen, men jeg har nu alligevel valgt at skrive den på.
Man kan nemlig få de flotteste parykker, kostumer, pynt osv. derinde, til ekstremt lave priser.

CoolStuff
CoolStuff har i anledningen lavet en Halloween sektion.
Jeg er selv den stolte ejer af en Dead Fred, som jeg bruger enormt meget! ^w^

Kigurumi-shop
Jeg ved ikke med jer, men efter min mening findes der ikke noget sødere end en Kigurumi.
Den Amerikanske hjemmeside Kigurumi-shop, sælger Kigurumier i høj kvalitet, til en pris der er til at betale! :D

Ingen kommentarer: