mandag den 15. august 2011

*Mangel på kreativ overskrift*

Allo allo! Længe siden, hva'? :)
Kom hjem fra sommerferie her engang i sidste uge, og selvom mine hænder rystede efter at få skrevet noget, var jeg simpelthen for doven. Kort sagt.
For stakkels mig har rent faktisk FORETAGET mig noget i sommerferien - Ja, i hørte rigtigt! - og det har tæret på kræfterne.
Heldigvis ved jeg af erfaring at min døsighed har det med at fortage sig efter et par uger, så til den tid skal jeg nok komme stærkt tilbage. (Hvis teenage-sløvsindet da ikke sætter ind i mellemtiden? :x)

Nå, jamenøh, jeg må vel hellere fortælle lidt om hvad jeg så lavede på denderesens ferie?.
Jeg er altså simpelthen for doven til at gå i detaljer, så i må nøjes med højdepunktet; Jeg farede vild på en komark på Fur.
"Men, Lea, du var da både på Mallorca og Hirtshals å' såen'?". Jamen, sødeste, det er der en simpel forklaring på; Jeg har både været på Mallorca og Hirtshals før, men jeg har ALDRIG før faret vild på en komark!.
Hmpfh.

XoXo!.
- Leah.

Ingen kommentarer: